Translate

czwartek, 16 grudnia 2021

Adwentowy kalendarz - dzień 19

 Widok dzisiejszy bardzo podobny do wczorajszego jedynie z tą różnicą, że zdjęcie robione było nie po zmroku, ale za dnia.

I troszeczkę bliższy widok, tuż za oknem. Choinka z lasu już przyjechała, ale jeszcze musi trochę poczekać na zewnątrz. Tradycyjnie ubieramy choinkę 23 grudnia, ale ten rok pokazuje nam, że coś co wydaje się stałe i pewne wcale takie nie musi być, więc i z choinką może być tak, że w tym roku odstąpimy od tradycji..

 A z choinką przyjechał  zapas drzewa m.in. do kozy. Pan domu będzie miał co rąbać ;)

I czas na wczorajsze prezenty urodzinowo-gwiazdkowe - dzisiaj się chwalę 😀 .  Od jakiegoś czasu szukałam biurka, takiego szczególnego, które będzie miało w sobie to "coś", co spowoduję, że jak je zobaczę, to będę wiedziała, że to jest właśnie to moje biurko. No i jest - wczoraj wypatrzone - dzisiaj przywiezione. Biurko jeszcze nie stoi na swoim docelowym miejscu, tu na zdjęciu jest właśnie świeżutko wniesione do domu 😉. Teraz kolej na rozpoczęcie poszukań krzesła pasującego do tego biurka a na koniec jeszcze lampki. Wtedy będzie komplet.



A to prezent specjalny, na odstresowanie trudnych sytuacji w pracy. Nie ma siły, żeby ta bluza nie poprawiła nastroju 😄.


Myśl na dziś:

"Jak ktoś chce szuka sposobów, jak ktoś nie chce szuka powodów."

 (?)

Co dla Laury? - dobry klik raz 😀



12 komentarzy:

  1. Rozumiem że Twoje uridziny ,to zdrowia ,spełnienia marzeń, 100 lat.Ptezenty cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cium, cium. Też jestem grudniowa. Najlepsze życzenia!
    Bluza bardzo optymistyczna. Przydałaby się druga, kiedy pierwsza odpoczywa w praniu.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie 😊. Mam nadzieję, że jeden egzemplarz wystarczy, ale gdyby jednak mocno praca dała w kość, to może rzeczywiście trzeba będzie poprosić o drugą taką bluzę 😄

      Usuń
  3. Najlepszego !! Wszystkiego...;o) Prezenty bardzo udane...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niech się dzieje jak najlepiej 😀

      Usuń
  4. Biurko piekne!
    Serdeczne zyczenia urodzinowe, szczegolnie zdrowia. I ja grudniowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję i oczywiscie wzajemnie i również zdrowia jak najwięcej życzę 😊

      Usuń
  5. Biurko to zaraz po łóżku najważniejszy dla mnie mebel, długo go szukałam i wreszcie znalazłam, biurko Indiana brw. Twoje też zacne, do pracy i do głaskania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, długo będę się nim zachwycać, bo długo czekałam aż trafię na takie, które przemówi do mnie 😀

      Usuń
  6. Biurko super. Koza też. Chyba mamy taką samą. Wydojna;)i funkcjonalna. Do gotowania też się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koza to jeden z najlepszych nabytków, wielofunkcyjna i niezastąpiona 😀

      Usuń