Translate

niedziela, 12 grudnia 2021

Adwentowy kalendarz - dzień 15

 Trzecia niedziela adwentu, niedziela radości i różowa świeczka na wianuszku:

I widok:

I bonus widokowy w postaci stada jeleni w tle.

Zgodnie z zapowiedzą prezentuję swoje ostatnie szydełkowe robótki na choinkę:

Chciałam jeszcze zrobić zdjęcia pojedynczym bombkom, ale sfotografować taką przestrzenną robótkę, aby oddać jej cały urok to chyba ponad moje umiejętności fotograficzne. Myślę, że jak zawisną już na choince będzie o wiele łatwiej. Poza tym jednak jeszcze raz będę je usztywniać, tym razem w cukrze za radą sąsiadki Marysi. Przy okazji muszę jeszcze koniecznie wspomnieć o sile  bloga, dzięki któremu będzie dodatkowa porcja uszek z grzybkami leśnymi, a właściwie to dzięki  prezentowi od Marysi, która jest jego wierną czytelniczką. Dziękuję 🥰

I jeszcze susz owocowy na wigilijny kompot, gdyż u nas w domu nigdy nie jest go za dużo 😀

 Niedzielny wieczór zamierzam spędzić z 4 x K czyli książka, kanapa, kocyk i kawa 😁.

Myśl na dziś:

 "W życiu jest najlepiej, kiedy jest nam dobrze i źle.
Kiedy jest nam tylko dobrze - to niedobrze."

               ks. J. Twardowski

 

Dobry klik dla Laurki zawsze jest dobry :)

 

 

16 komentarzy:

  1. Piekny prezent dostałaś.Ja usztywnialam pół na pół ,vicol i ługa.Po cukrze żółkną.Dzisiaj niedziela radości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby jednak te moje bombki zachowały biały kolor. Do świąt jeszcze trochę czasu, coś zdecyduję 😉

      Usuń
  2. Ja właśnie też już mam przyszykowane owoce na kompot :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompot z suszu musi być i to bardzo dużych ilościach :)

      Usuń
  3. Śliczne ozdoby choinkowe. Urocza jest świeczka i aniołki. Gwiazdeczki i bombeczki zresztą też.
    Bardzo liczne stado jeleni, uwielbiam takie widoki!
    U nas Też było dziś lepienie pierogów, ale jeszcze na bieżące potrzeby, nie na święta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie mogę doczekać się, kiedy te ozdoby zawisną na choince :) Te widoki ze zwierzętami mamy dość często, ale mimo to nas również wciąż zachwycają :)

      Usuń
  4. Zawsze mnie ciekawiło jak się je usztywnia. Mam taką filiżankę ze spodeczkiem
    Cudo
    I nie żółknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam różne sprzeczne informacje co to żółknięcia robótek po usztywnieniu w cukrze. Także sama już nie wiem...

      Usuń
  5. Zachwyciły mnie te szydełkowe ozdoby choinkowe, cudne!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czuję się dumna tym bardziej, że jeszcze rok temu nawet nie myślałam, że potrafię takie zrobić 😉😊

      Usuń
  6. świetne to 4 x K, wesoły pomysł. Cegiełka odsłonieta. Usmiechy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skróty mają swój urok 😀. Widziałam
      dziś u Ciebie 3xP 😄

      Usuń
  7. Zapowiada się ślicznie i smacznie...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama się boję, żeby nie przedobrzyć z tą ślicznością, bo jeśli chodzi o smaczność to od wielu wielu lat trzymam się naszych tradycyjnych potraw, więc musi być smacznie 😉😊

      Usuń
  8. Szydełkowe ozdoby na choinkę wyglądają prześlicznie :). Zapach grzybów leśnych - po prostu kocham. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zewnętrzna oprawa świąt jednak też jest ważna, bo przede wszystkim podkreśla ich wyjątkowość :)

      Usuń