Translate

sobota, 18 grudnia 2021

Adwentowy kalendarz - dzień 21

 Widok bez zmian, czyli zimno, wietrznie i trochę deszczowo.

U mnie sobota porządkowa, tak bez pośpiechu mycie, pranie, przeglądanie i wyrzucanie. Wciąż zbierają się wokół rzeczy, które do niczego nie służą bądź już się wysłużyły, ale z jakiegoś powodu leżą i zajmują miejsce lub wręcz zagracają. Dzisiaj na początek poszły w ruch ubrania i buty. Co dobre to do pojemnika na odzież a reszta do śmieci.  Zrobiło się na półkach i wieszakach odrobinę luźniej.

 Za to na półkach z książkami wręcz przeciwnie, cały czas dochodzą kolejne pozycje. Na zdjęciu mały stosik najnowszych nabytków z wyjątkiem "Miasta z mgły"  ostatnia książka C.R. Zafona, wydana już po jego śmierci.  Cały czas odkładałam przeczytanie jej na później, bo wiem, że nic więcej już nie napisze i to jest takie moje pożegnanie z tym pisarzem. Myślę, że ten przedświąteczny czas to dobry moment, aby to uczynić. Początek książki już za mną, a dalej będę ją sobie czytała powoli, jak najdłużej :)

Myśl na dziś:

"Początek jest najważniejszą częścią pracy."

Platon

Dobry klik, klik, klik, klik .... dla Laurki



8 komentarzy:

  1. U mnie według fantazji...;o) Święta póki co w zawieszeniu, więc dziobię niespiesznie...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie prawdziwe świąteczne przyśpieszenie u mnie zacznie się dopiero środę, gdy nastawię bigos, a potem już poleci :D

      Usuń
  2. Te porządki mam za sobą, od października półka za półką, powolutku.No a teraz też powoli będę się goniła mimo że ciasteczka już popieczone .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas z dnia na dzień zacznie przyspieszać coraz bardziej, dlatego jutrzejszą niedzielę jeszcze potraktuję ulgowo i nawet lekko leniwie, a potem już rękawy trzeba będzie zakasać, żeby nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę :)

      Usuń
  3. Ja dzisiaj to samo, robiłam porządki w ubraniach i powyrzucałam pełno niepotrzebnych i starych ubrań, od razu więcej miejsca w szafach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najciekawsze jest to, że nie wiadomo kiedy te wolne miejscach znowu się zapełnią 😄

      Usuń
  4. Porządki już zrobione. Do wyrzucenia cos by się znalazło. Poczekam z tym do 2022 roku. "Kółko się pani urwało"- zachęcający tytuł. Zapytam w bibliotece. Pozdrawiam Elu. 🙂.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolejne porządki ubraniowe będą po zimowym sezonie, kolejne wietrzenie szaf. Ten tytuł przyciąga, to prawda, jak przeczytam to dam znać jakie wrażenia z lektury 😊

      Usuń