Translate

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Park linowy

Na co dzień  staram się twardo stąpać po ziemi, ale czasami nachodzi mnie chęć wspięcia się tak parę metrów wyżej ;) Bardzo lubię parki linowe. Razem z córką wykorzystujemy każdą okazję, żeby trochę pochodzić po linach zaczepionych między drzewami. Im trudniejsza trasa, tym większe wyzwanie i satysfakcja. Pewnie przyjdzie taki moment, kiedy już nie  będę taka "piękna, młoda i wysportowana",  ale póki co, to pozwalam sobie na taką odrobinę szaleństwa. Niestety w tym roku nie udało nam się odwiedzić, żadnego parku linowego. Nawet nie wiem, czy w tym czasie pandemii w ogóle działały, więc ten rok jest rokiem bez linowych akrobacji. A zdjęcia z zeszłorocznych wspinaczek i wcześniejsze. Serdecznie pozdrawiam z wysokości :)




9 komentarzy:

  1. A tutaj jest kilka parków linowych!
    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I w tym momencie więcej do szczęścia nie byłoby mi potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, bo ja mam lek wysokości!
    Wiele serdeczności zostawiam dla Was🌳🌲🌼💛🌞🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nie mogła, bo to nie na moje siły:)

      Usuń
    2. Nie tak dawno, córka troszeczkę w konsternację wprowadziła swoich nastoletnich rówieśników wspominając, że ona z mamą chodzi po linach. Było to w sytuacji, kiedy nikt z nich nie chciał z nią wejść na najtrudniejszą trasę. Podobno widok ich min wyrażających najpierw niedowierzanie a potem podziw, był wart tej wzmianki ;)

      Usuń
  4. dobrze, ze chociaż zdjęcia i wspomnienia macie.A szukałaś w pobliżu? czasem może coś nowego powstało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku, tak właściwie to bardziej ja odpuściłam wizytę w parku linowym. Najpierw ze względu na pandemię, a potem tak się potoczyło. Ale faktycznie trzeba poszukać, bo może coś w okolicy zrobili nowego :)

      Usuń
  5. Podziwiam, mnie na sam widok mdli.Wnuk lazikowal kiedyś w Brennej.Kilkanascie lat do tyłu to może, teraz nie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też za jakiś czas bedę musiała stwierdzić, że to już nie dla mnie, ale teraz to jeszcze sama przyjemność :)

      Usuń