Translate

piątek, 21 sierpnia 2020

Schody donikąd ...

Fajnie jest czasami móc zrobić coś, co tak naprawdę nie do końca ma jakiś sens. Całe życie się pilnujemy, rozliczamy, robimy rzeczy, które muszą mieć sens i zastosowanie. A ja tym razem postanowiłam wyłamać się i zrobić coś, bo taką akurat miałam fantazję. I tak  pracując przy skarpie wokół domu, budując na niej tarasy i kamienne murki w pewnym momencie doszłam do wniosku, że trzeba by coś tu urozmaicić, bo robi się za monotonnie. I w ten sposób powstał pomysł na schody, na widok których wszyscy zadają pytanie: a dokąd one prowadzą? No nie mam pojęcia! -  taka jest moja odpowiedź 😏.  Ale jakby nie było, to nawet całkiem, całkiem mi wyszły. Jeszcze tylko parę wiader kamyków do wyrównania stopni i można po nich wchodzić i schodzić bez umiaru 😁.

Hmm ..., zdjęcie trochę krzywe, ale jak zrobię lepsze to podmienię ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, nie ważne dokąd prowadzą, ważne że są i Tobie radość sprawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te schody to też w pewnym sensie taka analogia do tego, że w życiu wiele razy podejmujemy jakiś wysiłek, który tak naprawdę nic konkretnego nie wnosi, niczego nie poprawia. Pniemy się w górę, a tam ...?

      Usuń
  2. Ja ostatnio lubię schody tylko jak na nie patrzę;)
    Te są bardzo miłe w patrzeniu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze schody to te, po których nie trzeba wchodzić - święta prawda :)

      Usuń
  3. Te schody donikąd wspaniale się wpasowują w to co tam już jest, czyli zaczątek skalniaka. Ślicznie ozdabiają je te dwie kępki kwiatków.
    Pozdrawiam. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasze najbliższe otoczenie domu cały czas się kształtuje. Coś robimy, zmieniamy, sadzimy, przesadzamy i dopasowujemy, aż wyjdzie tak, jak a być ;)Te kwiatki to aksamitka wąskolistna - moje zeszłoroczne odkrycie :)

      Usuń
  4. Masz fantazję Dziewczyno.
    Moje uznanie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba sobie poszaleć, chociażby w ogrodzie 😂. Dziękuję za uznanie i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń