Translate

piątek, 28 sierpnia 2020

Gra wyobraźni

Dzisiejszy wpis sprowokowany został wczorajszym postem Stokrotki na jej blogu. Oglądając zdjęcia z kamieniami, którym Stokrotka nadawała nazwy, przypomniało mi się zdjęcie skały, które dawno temu  zrobiła córka i zadawała potem wszystkim pytanie - co na tym zdjęciu widzicie?
Nie napiszę teraz, co ja od razu zauważyłam, żeby niczego nie sugerować. Ale jestem bardzo ciekawa, czy jeszcze ktoś zobaczy to samo co ja? A może całkiem jeszcze coś innego podsunie wyobraźnia?  Zapraszam do zabawy :)



17 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci dziękuję :-)
    Mam do dyspozycji dzisiaj tylko komórkę. ...ale widze w srodku zdjęcia dwa mniejsze kamienie. A na tym wyzej buzię dziecka.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w tym kamieniu widzę buzię, tylko nie dziecka, a starszego człowieka z wąsami.

      Usuń
    2. W laptopie to faktycznie widzę twarz mężczyzny z wąsami :-)

      Usuń
  2. A ja w głębi widze główkę , ptaszka bez dzioba i głowę węża po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowę węża znalazłam, ptaszka nie umiem dostrzec.

      Usuń
  3. Ufoludek wynurzający się z jaskini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję i próbuję zobaczyć ufoludka, ale jeszcze go nie widzę ;)

      Usuń
  4. Ja tutaj widzę zmartwioną dziecięcą twarz, bardzo lubię takie zabawy, pobudzają szare komórki do myślenia. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, muszę się jeszcze trochę mocniej wpatrzeć, to na pewno też zobaczę to smutne dziecko. A oprócz myślenia to i wyobraźnię cały czas trenujemy :)

      Usuń
  5. Łeb prehistorycznego żółwia...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek albo dziecko siedzi w jakiejś maszynie, a na skałce od lewej przygląda mu się wilk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, widzę wilka! A w tej maszynie, to widzę starszego człowieka. Nie umiem spojrzeć tak,żeby zobaczyć dziecko, ale może za którymś razem się uda ;)

      Usuń
  7. A ja widzę cierpiącego, smutnego człowieka przygniecionego przez głaz- ciężar życia.
    Pozdrawiam milutko weekendowo🌞🌻🦋💛☕🧁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, zobaczyłaś dokładnie to co ja :) I ja pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Jestem bez wyobrazni... widze tylko szare kamienie...
    Co innego, gdyby to bylo kolorowe? Moze bym cos zobaczyla?
    Taka jakas przyziemna (przykamienna) jestem :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pewnie jesteś z tych, co po ziemi twardo stąpają a grunt musi być stabilny, a nie zmieniać się w zależności od tego, co w nim akurat wypatrzymy. A kolorowe to takie chyba za łatwe by trochę było ;) Pozdrawiam Basiu cieplutko tutaj za moim oknem :)

      Usuń