Translate

piątek, 2 października 2020

Nadzieja zawsze umiera ostatnia i ... umarła :(

 Niestety :(   Maciek nie żyje, znaleziono ciało Maćka w Odrze. 


 

Miałam pisać dzisiaj całkiem o czym innym, ale na tle tego, co przeżywa od paru dni moja znajoma, z którą przez kilka ładnych lat razem pracowałyśmy, a potem jeszcze uczyła moje dzieci, wszystko wydaje się takie płytkie i nieważne. Śledzę na bieżąco pojawiające się nowe informacje, ale im więcej czytam, tym bardziej jestem przerażona. Teraz nawet pisząc,  nie umiem dobrać słów. Zresztą na nic tu moje słowa ...

Wkleję tylko ogłoszenie, które jest porozklejane po całym Wrocławiu i udostępnione w różnorodnych mediach. 

Jak to mówią  - NADZIEJA ZAWSZE UMIERA OSTATNIA i tego się trzymam.


13 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem i wiem, co czuje znajoma, bo przeżywałam kiedyś coś podobnego:( Skonczylo sie dobrze, ale tego nie da się zapomnieć i "dziura" w sercu pozostanie na zawsze...
    Oby wszystko skonczyło się dobrze, trzymam kciuki i wysyłam ciepłe myśli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę znajomej aby młodzieniec się odnalazł.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To twoja znajoma?? Kurczę...
    Od kilku dni się tym przejmuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stało się najgorsze.Cóz pisać, niech spoczywa w spokoju.Bardzo współczuję, taki młody.Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech spoczywa w pokoju!
      Przytulam Cie serdecznie.

      Usuń
  5. No właśnie, cóż pisać? Serce się kraje, nawet nie umiem napisać jakiejś sensownej odpowiedzi na Wasze komentarze, bo wszystko mi jakieś takie marne się wydaje w tej chwili. Jestem myślami i modlitwą cały czas z rodzicami Maćka, bo nic więcej zrobić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tutaj miala byc moja powyza odpowiedz, sorry, Elaj.

      Usuń
  6. Smutna wiadomość, i co tu nie mówić, tragiczna wiadomość dla rodziców. Był przecież taki młody, całe życie było przed nim. Boże, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerażająco smutna wiadomość...

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam Jego zdjęcia w internecie. Ogromu tej tragedii nie jestem nawet sobie w stanie wyobrazić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla rodziny ogromna tragedia, współczuję!

    OdpowiedzUsuń