Translate

wtorek, 22 września 2020

Kwiatowe sprostowanie

 Miałam je zrobić jako edit we wczorajszym wpisie, ale ponieważ byłby raczej mało zauważalny, więc będzie specjalny osobny post. Przede wszystkim dziękuję Morganie za wytknięcie mi błędu w nazwie kwiatka, którego wczoraj spotkałam przy strumyku. Oczywiście nie jest to tytoń szlachetna, jak wskazała aplikacja identyfikująca rośliny po zrobieniu na komórce zdjęcia tylko tak, jak napisała Morgana jest to niecierpek gruczołowaty.  Dzisiaj specjalnie poszłam sprawdzić i zrobić lepsze zdjęcia, o które było dość trudno, bo tak jak wczoraj już po zachodzie słońca. Widać tutaj zdecydowanie lepiej, że to niecierpek.



Niniejszym przepraszam za wprowadzenie w błąd i tym samym potwierdzam, że żadne tam nowoczesne aplikacje nie zastąpią tradycyjnych atlasów roślin i kwiatów. Zresztą gdyby co, to już wiem, że zawsze mogę na Was liczyć 😊

 

 

14 komentarzy:

  1. Kochana
    To nie było "wytknięcie błędu", jak napisałaś, tylko po prostu podanie właściwej nazwy😀🌸
    A aplikacje często się mylą, niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak błąd to błąd i nie ma to tamto. Życie jest brutalne 😁 i gdyby co to poproszę o więcej takich wytknięć 😉😊

      Usuń
  2. Ja tam znam 3 nazwy kwiatkuuff na krzyż i też da się żyć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da :)) Ale ja jak chodzę po tych łąkach i lasach to zauważam coraz więcej nowych roslinek i to tak samo przychodzi, że chce się poznać jego imię ;)

      Usuń
    2. Mnie bardziej nazwy gwiazd interesują:)
      Jak dobrze, że świat jest tak różnorodny!

      Usuń
    3. Ooo, gwiazdy też są ciekawe! A dzięki różnorodnym zainteresowaniom możemy się uzupełniać :)

      Usuń
  3. A ja podziwiam wszystkich, którzy znają się na najdziwniejszych nawet roślinach, motylach i ptakach. Zazdroszczę wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle podziwiam, ale moje zaciekawienie nimi nie jest na tyle duże, żeby zgłębić wiedzę o nich, jak o wielu innych rzeczach. Chyba kazdy ma jakąś swoją dziedzinę w której jest bardzo dobry i budzi podziw innych :)

      Usuń
  4. Nie znam się na roślinach, ale lubię na nie patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak naprawdę, to też tak bardzo się nie znam, ale lubię nazywać to co spotkam :)

      Usuń
  5. O proszę, a ja szukałem tegoż właśnie niecierpka w atlasach i znaleźć nie mogłem, w końcu wiem jak się nazywa! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się po raz kolejny ujawniła siła bloggera 😊

      Usuń