Translate

wtorek, 8 września 2020

Czytam ...

Ale zanim pozwolę pochłonąć się lekturze, to najpierw podziękuję Stokrotce, autorce książki za umożliwienie mi wzięcia tej książki w swoje ręce. W ogromnej ilości ukazujących się co rusz nowych pozycji wydawniczych, nie jesteśmy w stanie sami wyłuskać tych, na które warto zwrócić szczególną uwagę. I przede wszystkim dlatego bardzo cenię sobie wszelkie rozmowy dotyczące książek, różne recenzje, wpisy na blogach czy nawet zdawkowe wspomnienie jakiegoś tytułu  różnych książek. Nie raz przyłapałam się na tym, że podglądam co czytają inni czy to w podróży, w kolejce czy na plaży, a potem szukam informacji, czy aby ta książka nie byłaby też i ciekawą lekturą i dla mnie. A teraz dzięki Stokrotce przede mną leży "Mój kraj nad Wisłą" :)


Jeszcze nie wiem, jaki obiorę sposób czytania, czy po kolei rozdział za rozdziałem czy będę wyszukiwać te fragmenty o miejscach w których byłam, albo o których słyszałam i chciałabym odwiedzić. Ale zaczęłam tradycyjnie od początku a jak skończę to opowiem :)




14 komentarzy:

  1. Ja sobie muszę w końcu zamówić tą książkę.
    Pozdrawiam i życzę udanej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak tylko skończę to napiszę o tym, jak była udana :)

      Usuń
  2. Miło się czyta książkę napisaną przez znajomą osobę.
    Ja mam odkrycie literackie, muszę o tym napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam z niecierpliwością na wpis o tym odkryciu :)

      Usuń
  3. Serdecznie Ci dziękuję Elaju.
    Jak przeczytasz książkę to napisz proszę co o niej myślisz.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak najbardziej napiszę :)

      Usuń
    2. Z niecierpliwoscią czekam na recenzje:) Mam okazje dostac te ksiazke.
      Wielki ukłon dla Autorki:)

      Usuń
    3. Jeszcze chwilka i będzie recenzja, a dokładnie po weekendzie.

      Usuń
  4. Intrygująca okładka :) Pewnie to, co w środku - też...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie książki Stokrotki posiadam, bo znamy się blogowo już jakiś czas📚😀
    Serdeczności zostawiam i dziękuję za Twoją obecność na moim blogu 💛😍🌞🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przyjemność zacząć od ostatniej książki Stokrotki, ale na te wcześniejsze też mam chrapkę. Twój blog Morgano odwiedzam z ogromną przyjemnością i rówież dziękuję za wizyty. Pozdrawiam serdecznie 😊😍

      Usuń
  6. Bardzo lubię książki które piszą blogowi znajomi. Kupuję, często z dedykacją. Często już treść znam z bloga ale książka w ręce to coś bliskiego, dostępnego w każdej chwili, nawet i zwłaszcza tam, gdzie internet nie sięga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię książki tradycyjne, papierowe. Mam czytnik, czasami nawet i w telefonie coś poczytam, ale to nie dorówna przyjemności trzymania książki w rękach, szelestu kartek i jej zapachu.

      Usuń