Translate

piątek, 11 września 2020

Dynia na wierzbie

Na końcu podwórka jest sobie taki kącik, gdzie oprócz posiania przeze mnie kilku nasion dyni, został pozostawiony sam sobie. I jak widać świetnie sobie radzi bez ludzkiej ingerencji. Znacie powiedzenie o gruszkach na wierzbie? Gruszki może nie koniecznie na wierzbie wyrosną, ale dynia na brzozie jak najbardziej.


 Cieszę się, że wrzesień jest taki ciepły w tym roku, bo moje dynie wysiane dość późno mają szansę jeszcze urosnąć.
 

P.S. 

W tytule postu zmiana nazwy drzewa jest dziełem przypadku, ale efekt tak mi się spodobał, że postanowiłam potraktować to, jako przypadek zamierzony ;)



17 komentarzy:

  1. Oj tak, jak się dynia do czegoś przyczepić to leci błyskawicznie do góry, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic a potrafi tak pocieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dynia. Może dlatego, że na wierzbie. ;) .
    Po niedzieli podobno wraca lato. Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cały czas bardzo ciepło, niech tak będzie jak najdłużej.

      Usuń
  4. Dobrze to znam, u mnie w tym roku fasolka na jabłoni, w zeszłym fasolka na śliwie. Już mnie przestało to zadziwiać ale ten pierwszy raz był cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że gruszki na wierzbie nie wyrosną, ale dynie i fasolki są sprytniejsze i rosną gdzie chcą ;)

      Usuń
  5. Pięknie wygląda dynia na wierzbie, w ubieglym roku dynue izfobne opanowaly mi tuje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie na tujach, to prawie jak bombki na choince :)

      Usuń
  6. Wow, przyroda jednak nie przestanie mnie zaskakiwać :) A zakątek - śliczny. Życzę dużo słońca - Tobie i Twoim dyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu zobaczyłam sobie w sklepie i melancholijnie uświadomiłam sobie, że nadchodzi czas zup z dyni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie zobaczyłam oczywiście

      Usuń
    2. No niestety, ale na pocieszenie pogoda cały czas letnia, wcale nie przypomina, że to już jesień za pasem.

      Usuń
  8. Pięknie wygląda ta dynia na brzozie- bardzo oryginalna ozdoba! Masz śliczny dyniowy zakątek. Ma być teraz ciepło, więc dynie jeszcze podrosną. Już są takie ładniutkie i zdrowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie rosną jak na drożdżach, a pogoda faktycznie im sprzyja. Oby jak najdłużej.

      Usuń
  9. Super, natura sama się kształtuje😀
    A u mnie w ogródeczku dynie ładnie wzeszły, miały kwiaty, ale owoców brak- za suszo.
    Za to mam dziś na obiad pyszną na pikantnie zupkę dyniową, bo bardzo ją lubię🥣😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dynie jeszcze nie za duże, ale mają szansę w taki ciepły wrzesień jeszcze podrosnąć. A potem będą i u mnie zupki i moje ulubione pestki z dyni.

      Usuń