Translate

środa, 2 grudnia 2020

Gdy słońce wschodzi

 Takim pięknym niebem potrafi nas powitać nowy dzień. Dobry nastrój gwarantowany od samego widoku😊. Trzeba się tylko pilnować, aby różne sprawy i wydarzenia nam go nie zepsuły, bo co my tak naprawdę znaczymy w tym bezmiarze świata ...


I jeszcze słowo na dziś i jutro i każdy kolejny dzień:

„Kiedy robisz coś szlachetnego i pięknego, a nikt tego nie zauważa, nie bądź smutny.  Dla słońca każdy poranek jest pięknym spektaklem, a publiczność jeszcze śpi.” (John Lennon)



14 komentarzy:

  1. Piękne krajobrazy o poranku i śliczne przesłanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie widoki na niebo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajkowo, w takiej scenerii może sw Mikołaj przyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i zdjęciowo i słownie. Pozdrawiam Elu. :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, jak z bajki!!! I tekst bardzo madry, nastraja refleksyjnie...
    Pozdrawiam i zycze zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie! Nawet jeśli reszta dnia będzie do bani to taki poranek pozwala mieć złudzenia, że może jednak to będzie idealny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobro i piękno nie musi czekać na oklaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj miałam podobny widok, kiedy wracałam z porannej Mszy św. do domu. Aż żałowałam, że nie miałam przy sobie aparatu, aby utrwalić tak piękny widok.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. I tylko takich poranków Ci życzę...;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, takie niebo potrafi poprawić nastrój

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie ❤️.
    Myślałam, że zostawiłam u ciebie już kiedyś komentarz, hmmm. Może jednak nie nadusilam "opublikuj".
    Pozdrawiam serdecznie 😚

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce potrafi robić nam niespodzianki. Kocham wschody i zachody. Bez słońca jest ponuro pusto przygnębiająco. Piekny cytat Johna Lennona. Bardzo wrażliwy i zarazem trudny człowiek to był, zagubiony.

    OdpowiedzUsuń