Translate

sobota, 23 stycznia 2021

Galeria bałwanów

 Jak jest śnieg to musi być i bałwan, a ponieważ bałwani żywot nie trwa zbyt długo to postanowiłam stworzyć im specjalną wystawę, niech mają swoje 5 minut ;)

Bałwan pierwszośniegowy grudniowy i Ronja, która zjadła jego marchewkowy nos

 
Artystyczny bałwan Oli i Amadeusza
 

Bałwan  noworoczny w eleganckim kapelusiku

 
Bałwan witający.
 
 

Bałwan na górce z miną raczej niezadowoloną.



A tak wygląda dzisiaj nasze podwórko. Zima w odwrocie, ale podobno ma jeszcze powrócić w tej pięknej śnieżnej odsłonie. Ale to tylko podobno, bo prognozy zmieniają się z dnia na dzień i wcale nie wiadomo, czy to co zapowiadają dzisiaj sprawdzi się jutro ;)

 
Tak właściwie to ja już chyba chciałabym wiosnę ...


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I niech tylko spadnie nowy śnieg, to na pewno kolekcja się powiększy nie tylko o nasze bałwanki. Dwa ostatnie to po sąsiedzku ;)

      Usuń
  2. Wszystkie bałwany super, jeszcze się bieli, ja jeszcze chce śniegu, moje wnuki szaleją a 3 letni Olek "odsnieguje "podwórku specjalną łopatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj prawie trzyipoletni Olek też ❤️

      Usuń
    2. Od mniej więcej godziny znowu pada śnieg więc jest szansa, że jutro znowu się zabieli za oknem i wtedy ja trochę "odśnieguję" podwórko 😉

      Usuń
    3. U nas biało ale zero stopni.

      Usuń
    4. No i zabieliło przez noc ale za mało do odśniegowania ;)

      Usuń
  3. Wspaniala kolekcja. My nielismy dwa balwany. Ktoregos razu chcialam zrobic zupe ale nie bylo marchewek. Starszy spojrzal na balwanie nosy i uznal ze sie bedą nadawac 😂Ale zrezygnowalam bo sie wystraszylam ze kilkudniowy pobyt na swiezym powietrzu, mogl im zaszkodzic 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to znaczy, że zrezygnowałaś z zupy z czy była zupa bez marchewki? 😉😊

      Usuń
    2. Trza było jechać do sklepu 😂

      Usuń
    3. Chyba też bym taką opcję wybrała 😃

      Usuń
  4. Bardzo fajne te bałwanki. Mi się najbardziej spodobał ten oryginalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje jeszcze takiego z garnkiem zamiast kapelusza i miotłą z witek brzozowych, jak na starych obrazkach. Czekamy aż spadnie nowy śnieg i wtedy takiego zrobimy 😉

      Usuń
  5. A my nie zdążyliśmy ulepić bałwana. Spotkaliśmy na spacerze takiego, co mu kulki się rozpadły, nasz pies porwał mu ręce z kija - bo lubi bawić się patykami, została mu tylko czapka, ale smętnie leżała na ziemi :D
    Te z Twojej kolekcji są naprawdę "na wypasie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I udaje się wszystkim naturalnie topnieć, ale faktycznie naszym bałwanom brakowało zawsze rąk z gałęzi, tylko ten kłaniający ma, ale to bałwan sąsiada 😉 Trzeba będzie to nadrobić 😄

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się witający i zaskakuje artystyczny ;D
    Pięknie masz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten witający to u sąsiada i z każdym dniem coraz niżej się kłania 😅, a artystyczny rzeczywiście zaskakuje, młodzi mieli fantazję 😊

      Usuń
  7. Lubię tę kreatywność w bałwanotwórczości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałwanotwórczość jest bardzo wciągająca, pod warunkiem oczywiście że materiału budowlanego jest dostatek 😄

      Usuń
  8. Świetna bałwankowa kolekcja! A ja żadnego nie ulepiłam...
    Pozdrawiam serdecznie. U mnie dziś porządnie padał śnieg- piękny widok, ale temperatura na plusie, więc znowu czarno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas znowu się ochładza i pada śnieg, ale tylko tu na pogórzu. W mieście w którym pracuję 15 km ode mnie zero zimy.

      Usuń
  9. Najlepszy bałwan pierwszośniegowy i bałwan witający :) :) aż szkoda, że ich żywot dobiegł końca w tej odsłonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj sprawdziłam u sąsiada, jak się ma bałwan witający i okazało się niestety, że znikł ze swojego posterunku. Ale trzymał się bardzo długo ;)

      Usuń
  10. Wszystkie bałwany przecudne!!!
    Ale najbardziej podoba mi się bałwan witający :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ukłon w pas, rzeczywiście ma coś w sobie :))

      Usuń
  11. Ale fajna kolekcja bałwankowych zdjęć, to świetny sposób na zachowanie zimowych wspomnień na dłużej. Podobają mi się wszystkie, nie będę wybierać ulubieńca ale ten będący dziełem Oli i Amadeusza jest jakiś taki niepokojąco futurystyczny, trochę przypomina nowoczesny pomnik na rynku któregoś z miast...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ten bałwan jest po prostu zaskakujący ;)

      Usuń