Translate

wtorek, 15 czerwca 2021

Jak ptak

 Takie dzisiaj odwiedziny mieliśmy na naszym niebie. O tym jakie wrażenia można mieć podczas takich lotów, to najlepiej wie sam Jacek, ja mogę się tylko domyślać, ale muszą być fantastyczne!

Parę lat temu jeszcze podczas budowy naszego domu, Jacek latając tak sobie po naszym niebie, zrobił z góry parę zdjęć. Zobaczcie je tutaj. Przez te parę lat to najbliższe otoczenie naszego domu troszeczkę się zmieniło, może będzie jeszcze okazja, żeby zrobić takie zdjęcia z góry dla porównania. 

Oczywiście serdeczne pozdrowienia dla Jacka 😊



4 komentarze:

  1. Czasem mi się taki lot marzy, tak popatrzć z góry. W Krakowie swego czasu przymierzałam sie do sesji balonowej (10 minut całość) w miejscu, widoki fantastyczne, widziałam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za odwagę, sama bym nigdy nie dała rady ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te widoki bajkowe.Obawiam się że nieodważyłambym się ma taki lot.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu latałam nad moim miastem.
    Ale to był samolot i mimo wszystko za szybko się to odbywało.
    Są loty balonem, ale ceny są zaporowe.
    A taką lotnią to chyba bym się bała.

    OdpowiedzUsuń