Translate

czwartek, 17 czerwca 2021

Serwetka prezentowa

 Ta serwetka jedzie do Wiesi i mam nadzieję, że się jej spodoba. Wielkość serwetki to 35 cm średnicy, a schemat wygrzebany w sieci.


Tym razem kordonek, który poleciła mi pani w pasmanteri, bardzo fajny cenowo i całkiem przyjemnie się nim robi. 


A nawiasem mówiąc, to do tej konkretnej pasmanteri nie da się wejść, kupić i tak poprostu wyjść. Trzeba podzielić się kilkoma pomysłami i wymienić doświadczeniami w temacie robótek szydełkowych,  przedstawić kilka argumentów świadczących o wyższości mieszkania na wsi nad miastem i zrelacjonować najświeższe wydarzenia z okołodomowego ogródka,  łacznie że stosowanymi metodami walki z nornicami, ślimakami, mszycami i czym tam jeszcze. Uwielbiam atmosferę takich sklepików  ☺


17 komentarzy:

  1. Mega piękna.Nici raczej z cieńkich ? Lubię pogadać w pasmanterii i o robotkach i tym co mnie interesuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nici są troszeczkę cieńsze od kordonka "Maksimum przyjemności" i mam wrażenie, że delikatniejsze. Ale obydwoma kordonkami robi się bardzo fajnie. Pozdrawiam Ula serdecznie 😊

      Usuń
  2. Która to pasmanteria? W Jeleniej? Czasem zdarzy się, że trzeba coś kupić, to lepiej od miłej osoby, i kompetentnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jaworze, i co najważniejsze, jak dla mnie, jest czynna w sobotę, kiedy mam czas i zegarek mi nie przypomina, że za chwilę powinnam być już w innym miejscu 😀

      Usuń
  3. Mnie fascynuje słowo pasmanteria

    Serwetka profeska👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie brzmi to słowo, tak trochę jakby z innych czasów, a przede wszystkim elegancko.

      Usuń
  4. Jestem pelna uznania dla osób ktore robią taki cudenka....
    A więc szacuneczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych wszystkich słowach uznania, nie powinnam się już chyba martwić, czy serwetka spodobała się obdarowanej Wiesi :)

      Usuń
  6. Podziwiam, serwetka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasmanterie powinny być właśnie takie...W końcu, łączą ludzi z pasją...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie wyjaśniłaś Gordyjko znaczenie słowa pasmanteria :) Od dzisiaj tego się trzymam :))

      Usuń
  8. Serwetka wyszła cudowna. Na zdjęciu kolor kordonka wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka jest biała, a często na zdjęciu światło pada tak, że zmienia się odcień ;)

      Usuń
  9. Prześliczna serwetka, z kwiatkiem i wzorem ananasowym.
    Takie sklepy też lubię i cieszę się, że one ciągle są.
    Jedyna pasmanteria w moim miasteczku na szczęście nie została zlikwidowana. Właścicielka przeszła na emeryturę, młoda pracownica- jej kuzynka- wahała się, wahała, ale w końcu dała się przekonać i postanowiła kontynuować dzieło ciotki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń