Translate

poniedziałek, 1 maja 2023

Skrzynia

 Takie cudeńko ostatnio mi się przytrafiło na naszym miejskim targowisku, przez które postanowiłam przejść idąc z jednego budynku przedszkola do drugiego w którym pracuję. Najczęściej ten plac omijam, a tym razem coś mnie tknęło żeby zmienić drogę no i bach ... stoi taka cudna skrzynia. Zapytanie o cenę i szybka akcja w sprawie odebrania jej i transportu, bo za pół godziny muszę być dalej w pracy.









Na dwóch ostatnich zdjęciach stoi już w swoim docelowym miejscu w sypialni 😀.

Dobry klik dla Laury.


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda 😀. Zastanawiam się teraz jakie skarby do niej włożyć 😁.

      Usuń
  2. Cudenko upolowałaś, nawet już docelowe miejsce .Możesz swoje przydasie robotkowe tam trzymać.Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, też o tym pomyślałam, że to byłoby dobre miejsce na te moje wszystkie kordonki, wełenki i inne robótkowe rzeczy. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  3. Skrzynia śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo. Marzę od dawna o takiej skrzyni. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, w moim przypadku m.in. ta skrzynia jest tego dowodem 😀

      Usuń
  5. Urocza skrzynia na niejeden skarb. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na posagową, ale chyba młodsza. Bardzo ładna. Lubię takie targi. Nigdy nie wiem, z czym wyjdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna. Prawdziwa ozdoba sypialni. Uwielbiam takie rzeczy. Cudownie że można dziś jeszcze dostać takie skrzynie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Zapraszam na Kasine bziki, mój drugi blog

    OdpowiedzUsuń