Translate

niedziela, 5 marca 2023

Wpis typowo szydełkowy.

Bardzo dawno już nie pokazywałam swoich szydełkowych wytworów, więc czas to nadrobić. Na początek serwetka "Franka" a właściwie to dwie serwetki tego samego wzoru różniące się tylko kolorem. Wzór tak bardzo przypadł mi do gustu, że napewno powstaną jeszcze nowe "Franki" w innych kolorach.



Wzór zaczerpniety z internetu, a dokładnie ze strony https://myszkaszara.pl/2022/01/franka/.

Komplety podkładek pod kubeczki i filiżanki. Jak tylko przypomnę sobie skąd miałam schematy do nich to niezwłocznie wstawię tutaj to źródło.





A teraz z szydełka schodzi trochę większa robótka, a dokładnie firanka a właściwie firaneczka. Ma być  ona prezentem i chciałabym do świąt ją skończyć, a czy mi się uda to się okaże. Poza tym muszę wykorzystać czas, kiedy za oknem jest jeszcze zimowo, bo wraz z nadejściem wiosny to ogródek będzie miał pierwszeństwo przed wszelkimi innymi aktywnościami.



Całością pochwalę się po jej zakończeniu, jak już zawiśnie na dedykowanym oknie.  

 Z serii "znalezione w sieci".



Dobry klik dla Laury wciąż jest potrzebny.


19 komentarzy:

  1. Klik dobry, fajnie ze jesteś, urobek spory.Lubię robotki z Aurelią Myszką, ma sporo filmików z serwetkami.Firanka nie będzie taka malutka, a może mi się zdaje.Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki Aureli Myszki są jednymi z moich ulubionych, fajnie tlumaczy wszystko i ma sporo ciekawych robótek. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Podziwiam, podziwiam, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Arcydzieła, Elu. Pozdrawiam. Od pewnego czasu bloger nie puszcza moich komentarzy. Ciekawe, czy teraz się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te niebieskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace. Bardzo podobają mi się podkładeczki pod kubki- tak białe jak i niebieskie. Piękne serwetki w dwóch kolorach, mam słabość do wzorów z ananaskami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :) Ananaski mają swój urok, też je bardzo lubię . Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Masz talent w paluszkach...
    Gratulacje od Stokrotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Stokrotko, cały czas się w tej dziedzinie rozwijam, jeszcze sporo przede mną 😉

      Usuń
  7. Mam usprawiedliwienie dla mojego nieróbstwa w dzierganiu. Po co próbować, jeśli inne robią to tak cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimowo nie próżnowałaś !! Brawo Ty !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na małe robótki zimy wystarczyło, nie wiem tylko czy się przed wiosną wyrobię z tą firanką 😉

      Usuń
  9. Piękne serwetki. Znowu wywołałaś u mnie autentyczny zachwyt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam 😊

      Usuń
  10. Piękne, sama nie dziergam, bo to nie na mój temperament i cierpliwość (a raczej jej brak:), więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń