Translate

środa, 2 marca 2022

Po prawie 40 dniach ...

Mija dzień jeden, potem drugi, potem tydzień i nie wiadomo kiedy skończył się kolejny miesiąc, a dokładnie 38 dni od ostatniego wpisu. Czas wrócić na bloga, więc wracam. Dzisiaj krótko i symbolicznie.

Zaczyna się czas Wielkiego Postu. Dla wielu ludzi nie ma to żadnego znaczenia, ale dla mnie ma. W naszym kościółku przed ołtarzem powstała taka niewielka, ale za to bardzo wymowna dekoracja.  

 

 

 Wyraz „post” pojawia się w Biblii dokładnie 40 razy. Dzisiaj przez przypadek trafiłam na tę informację i chociaż liczba 40 występuje nie raz w historiach biblijnych i ma znaczenie symboliczne to w jakiś sposób informacja ta zwróciła szczególnie moją uwagę.

Pamiętacie o Laurce? Dobry klik! Zbiórka pieniędzy na leczenie dziewczynki niestety idzie bardzo słabo, operacja została odłożona, bo brak funduszy :(

 

 

7 komentarzy:

  1. Dla mnie też post jest ważny
    W tym roku szczególnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna symbolika i smutna a także z nadzieją.U nas przed ołtarzem gęstwiną suchych gałęzi róż z dużymi kolcami , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te symbole teraz, w tym konkretnym czasie nabierają szczególnego znaczenia.

      Usuń
  3. Dla mnie też ten czas ważny.
    Dodałam dobry klik na pasek, żeby klikać codziennie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten czas, to czas zadumy i jest zawsze ważny w moim życiu. W tym roku będzie szczególny. Przez jakiś czas dla Laurki klikałam codziennie, ale teraz również dodam na pasek i kliknę codziennie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń