Translate

środa, 4 listopada 2020

Zanim listopad zabierze nam te wszystkie kolory ...

... to pochodziłam  sobie dzisiaj po podwórzu, żeby zatrzymać trochę tego jesiennego ogrodu, zanim ostatni listek spadnie z drzewa i za oknem zrobi się szaro, buro i ponuro.


I jeszcze chryzantemy  kupione do ogrodu w ramach wsparcia handlowców, którzy pozostali z niesprzedanymi kwiatami. Tak właściwie to był to tylko pretekst, bo bardzo lubię te kwiaty. Chciałam jeszcze kupić sobie żółtą chryzantemę, taką jak na pierwszym zdjęciu, ale niestety już nie było.



29 komentarzy:

  1. Jeszcze dwa tygodnie i zrobi się szaro-buro...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego trzeba nacieszyć jeszcze oczy tymi kolorami.

      Usuń
  2. Nie do wiary, miałaś wczoraj błękitne niebo:-)
    Dziś jadę zakupić u przydrożnego sprzedawcy gotową poszatkowaną kapustę w worku, trzeba zakisić, z drugiej strony jest stoisko z chryzantemami, też kupię; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jest trochę więcej chmurek, ale według prognoz ma być podobno dużo błękitu na niebie :) Ja dzisiaj do ogródka, bo jeszcze trochę zostało do zrobienia przed zimą, a dzień niestety coraz krótszy.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trawa w tym roku jest wyjątkowo piękna, sami nie możemy się nadziwić :)

      Usuń
  4. Coraz mniej liści na drzewach i coraz więcej pod butami. Widzę te zmiany z dnia na dzień. W jednym z sąsiedzkich ogrodów widziałam dzisiaj bazie ( w listopadzie! ) co pozwala mi wierzyć, że wiosna blisko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby nie patrzeć to wiosna z każdym dniem bliżej 😉

      Usuń
  5. Jakie piękne zakątki, tyle jeszcze kolorów wokół. Ja mam żółtą i rudą chryzantemę na balkonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest pięknie, chociaż z dnia na dzień liści coraz mniej na drzewach.

      Usuń
  6. Przepięknie uchwyciłaś jesienne kolory! Prześliczna ta "ściana" z winorośli. Ozdobne trawy dodają kolorytu. Wsparcie handlowców umacnia naszą polską solidarność!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj patrzyłam na mój ogród i zastanawiałam się dlaczego nie sfotografowalam jeszcze tytułu innych roslin ubranych w jesienne barwy ☺

      Usuń
  7. Piękna okolicę masz, cudne jesienne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyciłam się tym miejscem od pierwszego wejrzenia i wciąż mi nie mija 😀

      Usuń
  8. Piękną jesień sfotografowałaś...
    Moje uznanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wizytę i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jeszcze lato czuć w powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza przy takim błękitnym niebie. Witam Cię serdecznie tu za moim oknem i zapraszam częściej 😊

      Usuń
    2. Będę, będę, dziękuję:)

      Usuń
  11. Kupiłam pięć chryzantem i zdążyłam przed zakazem! Listopadowe słońce pięknie bawi się kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych wszystkich zakazach i ograniczeniach przynajmniej te pięknie kolory wywołują trochę pozytywnych myśli :)

      Usuń
  12. Ależ ten listopad mieni się kolorami :) U nas też jeszcze róże są...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowne kadry. A chryzantemy - po prostu cud natury.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech te chryzantemy królują teraz, jak najdłużej przed domem :)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie jesiennie u Ciebie. Ja też uwielbiam chryzantemy, ale niestety nie kupiłam do mieszkania, bo nie mam gdzie postawić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te ograniczenia mieszkaniowe :( ale chociaż można podziwiać u innych te kwiatki :)

      Usuń