Translate

poniedziałek, 16 listopada 2020

Techniczna zagwozdka

Miało  być lepiej a jak zwykle wyszło gorzej 🙄.   Chciałam dodać bloga do obserwowanych a skończyło się tak, że zniknęła mi cała lista i teraz w żaden sposób nie mogę jej przywrócić, bo po kliknięciu "zapisz" nic się nie dzieje. Inne gadżety zapisują się bez problemu, tylko z tą listą blogów jest problem.



A jak jest u was, macie możliwość dodania nowego bloga do listy obserwowanych? Nie wiem czy to tylko u mnie tak, czy to problem techniczny na bloggerze 🤔

 

 

14 komentarzy:

  1. Nie sprawdzałam jeszcze bo dziwny jest ten blogger.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się boję sprawdzać bo co jak mi zginie?!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam, lista na szczęście nie zginęła, ale nic nowego się nie chce zapisać. Moim zdanie jest to problem Bloggera. Czytam bowiem u niektórych innych osób, że też się zmagają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim dopracują wszystkie szczegóły, to zrobią kolejną nowelizację...;o) Nie stresuj się...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wszystko działa, na całe szczęście

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawać mogę ale w bocznym pasku nie pojawiają mi się nowe wpisy ostatnio dodanych blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś ruszyło :) Co prawda nie wszystkie zapisane blogi pojawiły się na pasku i przy próbie dodania nowego bloga znowu zapisywanie nie działa, ale przynajmniej jest już część. Pomału może uda się przywrócić pozostałe :) Czyli wychodzi na to, że to problem Bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blogger nie raz i nie dwa plata nam figle. W sumie dobry test na cierpliwość, czyż nie?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten sam problem, co prawda lista nie zniknęła, ale też po kliknięciu "Zapisz" nic się nie dzieje. Myślałam, że to wina szablonu, ktory pobrałam, że ma jakoś ustawionego maksa na 10 blogów i dlatego nie mogę. Ale widzę, że to jednak problem nie po mojej stronie, zawsze to jakieś pocieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale widzę, że mój blog zniknął z Twoich obserwowanych, ech co za smutna kolej losu :(

      Usuń
  10. Cieszę się bardzo, że blogi wróciły:). To było takie okienko na świat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam bloga na blogerze. Wszystko wróci, tylko trzeba czasu. Ja też mam kłopoty z kolei z komentowaniem Waszych blogów. Raz mogę, a innym razem nie. Założyłam nawet profil na bloggerze, żeby móc komentować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za Wasz odzew, podbudowałam się tym, że jednak to nie moja wina 🤗 Udało mi się przywrócić na listę prawie wszystkie obserwowane blogi, brakuje jeszcze chyba trzech, ale muszę najpierw je odszukać, bo nie pamiętam adresów. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń