Translate

wtorek, 10 listopada 2020

Nasze przedszkolne dialogi.

 Spotykamy się znowu w naszej przedszkolnej sali po 2 tygodniowej przerwie, spowodowanej pozytywnym wynikiem u jednego z pracowników. 

- Jadę dzisiaj do pani domu.

- Dzisiaj? A mama już o tym wie?

- Nie, ale ja będę u pani spać?

- Ale ja nie mam przygotowanego łóżka dla ciebie.

-To będę spać z panią.

- Ale ze mną śpi mój mąż.

- To może spać gdzie indziej, albo na kanapie.

- Chyba nie będzie mu się podobało spanie na kanapie.

- To wyrzucimy go na strych!

 

Kocham te moje małe mądrale 😍🙃😊



21 komentarzy:

  1. No odważna, nie ma co.Dzieci są bardzo szczere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ich szczerość jest rozbrajająca i nie ma dla nich nic niemożliwego ;)

      Usuń
  2. Bosheeee jaka Ty jesteś wspaniała, jak te dzieci Cie kochają🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Elaj ❤️❤️❤️
    Dwa lata temu pracowalam z 3-4 latkami i jeden chlopiec zaproponowal mi malzenstwo. Kiedy powiedzialam mu, ze mam męza odpowiedział ze jemu to nie przeszkadza 🤣
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chce mieć żonę, to nie ma żadnych przeszkód, nawet istniejący mąż :D

      Usuń
  4. Tak, małe dzieci potrafią okazać jak bardzo wdzięczne za miłość, troskę, przywiązanie, okazywane zainteresowanie. Widać, że Cię kochają i lubią.
    Ja mam w moich 5 latkach codziennie po kilka obrazków podarowanych ze słowami- zrobiłam/łem specjalnie dla pani.
    Dobrze, że macie takie maty, gdzie dzieci mogą przysiąść, u mnie jest gołe linoleum, a wiadomo małe dzieci lubią siadać, kłaść się podczas zabawy...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty mamy w zastępstwie dywanów na czas Covidu, ale sprawdziły się bardzo fajnie. Możemy je łączyć w całość do zajęć grupowych albo tak, jak na zdjęciu rozdzielać do zabaw indywidualnych. A na dziecięce obrazki mam specjalne pudełko :)

      Usuń
  5. Ty się zastanów !! Młodszy model sam Ci się oferuje...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, to była młodsza modelka ;)

      Usuń
    2. A co,to za różnica trzeba być na czasie,wszystkiego należy spróbować.(nie mylić ze zamianą na stałe)��

      Usuń
  6. Super rozmowy,male dzieci sa rozbrajająco szczere,widac,ze Cie bardzo lubią.
    Dziewczynka ze zdjęcia ma tez taki piękny warkocz jak moja 5 letnia wnuczka:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też pięciolatki, widać ten rocznik obdarował dziewczynki w takie piękne warkocze :)

      Usuń
  7. Ciekawe czy mężowi będzie się podobało spanie na strychu. Chociaż ja osobiście bardzo lubiłam spać na górnych poziomach domów... Pomysły dzieci bywają niesamowite.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci mają rozwiązanie na wszystko, jak nie tak to inaczej :)

      Usuń
  8. Dzieci są takie szczere, a szczególnie jak chcą coś osiągnąć.
    Widać, że dzieci Ciebie lubią :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak dzieci mają już jakiś plan, to nie ma żadnych przeszkód, których nie można by pokonać :)

      Usuń
  9. Wszystko zostało już zaplanowane i nie masz nic do gadania :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie ma co dyskutować ha ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdybym spróbowała dyskutować, to na takie argumenty nie ma mocnego ;)

      Usuń