Translate

sobota, 21 listopada 2020

W sobotę o poranku

Na pierwszym zdjęciu to nie mleczna szyba tylko tak troszeczkę nas dzisiaj zamroziło. Na termometrze pokazało minus 5. Czyli rozpoczynamy już takie systematyczniejsze wizyty w kotłowni. W tym sezonie w kotle będzie rozpalone trzeci raz. A jeśli  zima będzie taka jak rok temu, to za dużo pracy nie będzie. Dzisiejsze zdjęcia wszystkie robione przez zamknięte okna, bo jeszcze mentalnie nie przestawiłam się na konieczność cieplejszego ubierania się zanim wyjdę poza próg domu.

P.S. Lista obserwowanych blogów powróciła na miejsce. Brakuje jeszcze chyba trzech albo czterech, ale muszę znaleźć je po adresach (których niestety nie pamiętam) i to chwilkę  u mnie potrwa. 

A tymczasem życzę wszystkim miłego i udanego weekendu :)


19 komentarzy:

  1. Widok zachwycający:) i pomyślec, że na poczatku tygodnia było kilkanascie stopni na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny widok! u mnie wciąż jeszcze na plusie i ladne slońce,przymierzam się do porzadkow przedzimowych w ogródku,bo jakoś wcześniej nie było czasu:))
    Milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie w ogródku też znalazłabym co nie co do zrobienia przed zimą, ale to takie miejsce, że zawsze jest co tam robić 😉

      Usuń
  3. Jaki cudowny widok.Nie myślałam że biel wokół domu będzie tak fascynujące.Przepieknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest szadź na drzewach to dopiero jest pięknie! 😊

      Usuń
  4. Pięknie! Widoki w dzisiejszy ranek u Ciebie śliczne!
    O tak, trzeba dokładać do pieca, kiedy temperatura na dworze na minusie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, trzeba do pieca dokładać chociaż nie za dużo, bo ja wolę chłodniej w domu niż za ciepło 😉

      Usuń
  5. Cudnie. U mnie też był solidny przymrozek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zima nadchodzi, a dopiero co żałowaliśmy odchodzącego lata.

      Usuń
  6. Ani, piękny to widok jest i jak pięknie zdjęty aparatem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet coś tam wyszło tym pstrykaniem 😉😊

      Usuń
  7. Uwielbiam, takie widoczki. U mnie na szczęście jeszcze na plusie, ale w domu już palimy od jakiegoś czasu bo lubimy ciepełko.
    Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to był pierwszy dzisiaj dzień, kiedy zimowe powietrze można było poczuć tak zdecydowanie. Nawet cieplejszą kurtkę sobie przygotowałam, bo to już chyba czas 😉

      Usuń
  8. Ale zima.
    Ja się zastanawiam czy rośliny na balkonie już opatulić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba opatulić, bo jednak grudzień tuż tuż.

      Usuń
  9. Ale cudnie! Marzy mi się biała zima chociaż przymrozki też "robią robotę" i zamieniają świat w białe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię za bardzo zimna, ale takie widoki to wynagradzają.

      Usuń