Translate

czwartek, 11 grudnia 2014

Trochę o tym, co lubię najbardziej.

Budowa budową, ale wokół dzieje się też wiele innych fajnych rzeczy, np Targi Dobrej Książki, które miały miejsce w ostatni weekend we Wrocławiu. Cudowny klimat, mnóstwo książek i mnóstwo ludzi i jeszcze więcej dylematów, którą książkę kupić, a z której zrezygnować z powodu ograniczonego budżetu. Ja tym razem ograniczyłam się tylko do 2 książek, w tym jedną ze specjalną dedykacją autora. Ale za to spotkałam parę ciekawych osób i zrobiłam kilka zdjęć mając nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu uda się uchwycić tą specjalną książkową atmosferę.


Brama zapraszająca na Wrocławskie Targi Dobrej Książki holu dworca.

W tym roku nad Targami czuwały anioły :)

Ludzie, stoją i patrzą a potem kupują.

Nie mogłam oprzeć się, żeby nie zrobić zdjęcia.

No i spotkanie i zdjęcie, z którego najbardziej się cieszę. Michał Nogaś - redaktor radiowej Trójki, czyli człowiek, który wie co jest dobre i przedstawia to między innymi w programie "Z najwyższej półki".

A tutaj pani, której głos informował co się aktualnie dzieje na WTDK i co będzie się działo w najbliższym czasie.

To zdjęcie mówi samo za siebie.

I znowu anioł.

Ja też znalazłam sobie książkę za 5 zł. ale z innego stoiska.
 
Cały czas dużo ludzi, którym chyba wcale to nie przeszkadza.
I to by było na tyle. Teraz trzeba czekać na maj na Tragi Książki w Warszawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz