Translate

niedziela, 3 października 2021

Wschód słońca

Takim niebem przywitała nas dzisiejsza niedziela. A potem myśl, oczywiście nie moja tylko zaczerpnięta z książki  Mirosława Nahacza "Osiem cztery."   

      Pomyślałem, że gdyby kazano oglądać ludziom wschody [słońca], wprowadzono taki przymus, zmalałaby przestępczość. Głupio byłoby facetowi kogoś gwałcić, niedoszły morderca wspomniałby poranek, i też mógłby się zrazić do przyszłego czynu.


  Coraz bardziej dojrzewam do decyzji przeniesienia bloga gdzieś indziej, ponieważ dziwne rzeczy się dzieją podczas edycji kolejnych postów ze znikającym tekstem włącznie.Dlatego dzisiaj zamiast się stresować, idę poczytać co tam u Was słychać, bo niestety w tygodniu doba nie chce być dłuższa niż 24 godziny, a dla mnie to stanowczo za mało na wszystko. Pewnie kiedyś zwolnię, ale znając siebie to będzie dopiero na emeryturze, a do tego czasu jeszcze trochę mi brakuje ;)

A tymczasem dobrej niedzieli Wszystkim życzę :))

 

20 komentarzy:

  1. Piękny wschód słońca i może rzeczywiście warto byłoby zastanowić się jak popularyzować takie cudo za darmo.
    Zamiast lekarstw- wschód słońca!
    Mnie przy poprzednim poście też się zdarzyło pomieszanie z poplątaniem- jedno zdjęcie zniknęło, drugie które było na końcu wskoczyło w środek, a końcowa część tekstu była czcionką czerwoną i nie mogłam tego fragmentu edytować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynym problemem przy podziwianiu wschodów słońca jest jego wczesna pora, co wiąże się oczywiście ze wczesnym wstawaniem, chyba że ma się te widoki w promocji podczas wstawania do pracy 😉

      Usuń
  2. Cudeńko uwieczniłaś, ja zapewne o tej porze spałam. Jeszcze nie powodu narzekać na bloggera, ile umiem tyle umiem, najwyżej dobre dusze pomogą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobiłam parę minut po godzinie 6, więc jak na weekend to faktycznie wczesna pora 😊

      Usuń
  3. Wschody bywają piękne. Gdy pracowałam, w pewnych porach roku jechałam prosto do słońca. Aż się chciało jechać do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak mam, do pracy jadę na wschód, a wracam na zachód czyli zawsze ku słońcu 😃

      Usuń
  4. Pięknie uchwyciłaś wschód słońca. I od razu zrobiło się romantycznie na blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wschody słońca mają coś magicznego w sobie, nadzieję i zapowiedź nowego dnia, wszystko przed nami ...

      Usuń
  5. Zerknęłam i zauroczyłam się wszystkimi Twoimi zdjęciami, bo pobiegłam w tył do samego początku 🙂 Coś cudnego, całe otoczenie, kwiaty, zapachy, kolory... 😍 No i psiaki 😀 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🥰 Dużo radości sprawiłaś mi ty komentarzem, ale przede wszystkim witam Cię tutaj "za moim oknem" i zapraszam na kolejne wpisy 😊

      Usuń
  6. Śliczny wschód słońca, podziwiam zdjęcie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odnoszę wrażenie, że na zdjęciu to tylko taki ułamek tego, co w rzeczywistości, ale czasami i na tym ułamku widać to piękno początku dnia 😊

      Usuń
  7. Jakby był taki obowiązek, to bym majątek straciła na mandaty...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że to jednak nie obowiązek, bo ja też raczej okazyjnie mam zaszczyt zachwycać się takimi widokami i to jest właśnie w tej rzadkości cały urok 😃

      Usuń
  8. Czasami blogger wariuje, wkurzam się, ale trwam wiernie od ponad 10 lat, na innej platformie chyba nie dałabym rady, bo znowu uczyć się obsługi od początku:-) taki wschód słońca robi nam dobry dzień; serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dojrzewam do czegoś bardziej stabilnego niż blogger, ale to dojrzewanie może trwać jeszcze sporo, więc tymczasem grzecznie trwam przy nim dalej :)

      Usuń
  9. Piękne są zarówno wschody jak i zachody słońca....
    Serdeczności Elaju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Stokrotko, dlatego podziwiam niezmiernie mocno i poranki i wieczory :)

      Usuń
  10. Większość ludzi uważa, że to zachody słońca są najpiękniejsze jednak ja już wielokrotnie miałam okazję się przekonać, że wschody są pełne magii. I nadziei, bo po nich zaczyna się kolejny dzień niosący mnóstwo możliwości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też tak uważam. Piękne są i zachody i wschody słońca, ale każde niesie za sobą inne przesłanie.

      Usuń