Translate

środa, 27 grudnia 2023

Szydełkowa firanka.

 Bardzo dawno nie było u mnie na blogu moich szydełkowych prac, więc czas to teraz nadrobić.   Dzisiaj jedna, ale za to rozmiarowo duża rzecz, przynajmniej jak dla mnie, czyli firanka.  Skończyłam ją jeszcze w listopadzie, ale z pokazaniem chciałam zaczekać aż zawiśnie na docelowym oknie u obdarowanej osoby 😊. Wzór zdecydowanie lepiej widać po powiększeniu zdjęcia.


I już gotowa i zawieszona zdobi okno w kuchni u Wiesi, a ja się  bardzo cieszę, że udało mi się trafić z wymiarami 😀. 

Dość dużo czasu zajęło mi zrobienie tej firanki, ale to dlatego, że robiłam ją z dużymi przerwami. Zdecydowanie łatwiej pracuje się nad mniejszymi rzeczami, bo i efekty szybciej widać. Zapewne wrócę jeszcze do takich większych prac, ale to dopiero za jakiś czas, a teraz w kolejce czeka kilka mniejszych robótek. A że wieczory wieczory wciąż długie, to trzeba to wykorzystać.


24 komentarze:

  1. Ale ładna ..Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem PAT, Szczęśliwego Nowego Roku! 😊

      Usuń
  2. Piękna firanka. Taki efekt wart jest trudu!
    Pozdrawiam serdecznie, Elu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza 😊, podziwiam mocno wszystkie osoby szydelkujace tak duże rzeczy jak obrusy czy firanki, bo trzeba tu sporo samozaparcia i czasu zanim uzyska się ten końcowy efekt. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  3. Piękna:))bardzo mi się podobają takie rzeczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała firanka a wzór dosyć trudny, poradziłaś sobie ,pieknie wygląda okno.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję 😊. Trudność wzoru polegała na ciągłym przeliczaniu i pilnowaniu pełnych i pustych kratek i to miało też wpływ na to, że długo ją robiłam.

      Usuń
  5. w tym roku zawisły u mnie szydełkowe bombki, prezent od znajomej osoby. Twoja praca piekna, sporych rozmiarów. Pozdrawiam Alis niezalogowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alis 😊. A ja w tym roku nie dodałam ani jednej nowej szydełkowej bombki na choinkę 🙈. W przyszłym roku będę musiała to koniecznie nadrobić 😀.

      Usuń
  6. Zachwycająca firanka!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna i temat wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. W temacie robótek ręcznych jestem chyba jakaś dziwna bo zdecydowanie bardziej lubię te o większych gabarytach, wymagające większych nakładów i czasu, i pracy. Kiedy wiem, że przede mną dużo pracy żeby się ze wszystkim uporać jestem bardziej zmobilizowana. A kiedy robótka jest mała to to sobie sprytnie przesuwam w czasie jej realizację co w rezultacie kończy się tym, że końca nie widać. Piękna firanka i w ogóle się nie dziwię, że obdarowana osoba jest nią zachwycona. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mo 😊. Ja tak sobie myślę, że gdybym miała określony termin to bym się mocniej zmobilizowała, a ponieważ czas wykonania nie był tak bardzo istotny to i się wszystko przedłużyło. Ale mimo wszystko i tak wrócę jeszcze do takich większych robótek 😀

      Usuń
  9. Prześliczna. Wątpię, aby można było nabyć taką w sklepie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko 😊. Myślę, że musiałby to być sklep z rękodzielnictwem i specjalnym zamówieniem na konkretny wzór. Pewnie są miejsca gdzie takie sklepy istnieją 🤔.

      Usuń
  10. Piękna, muszę pokazać ją mojej bratowej, ona wciąż coś dłubie na szydełku:) Ja potrafię też, ale to praca nie na mój temperament:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż koniecznie 😊. Faktem jest, że dzierganie robótek większych rozmiarów wymaga cierpliwości, dlatego ja teraz wracam do mniejszych robótek, ale za jakiś czas ponownie podejmę się jakiegoś większego wyzwania 😀.

      Usuń
  11. Ależ cudo!Gratuluję cierpliwości i talentu.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna po całości i w szczegółach...;o)
    Wszystkiego Dobrego !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję pięknie po całości i w szególności i również samych dobroci 🥰😊

      Usuń