Translate

sobota, 16 grudnia 2023

Stara walizka i ...

 AKT I

SCENA I

 2 grudnia 2023 r.  Wrocław. Hala Stulecia. "31 Wrocławskie Targi Dobrej Książki".

Osoby: Ja, Ola

OLA 

Wszystkie książki, które kupisz dzisiaj na targach i zmieszczą się do tej oto walizki (tutaj zostały mi zaprezentowane takie oto zdjęcia) ...


 OLA

... razem z tą walizką są urodzinowym prezentem.

JA

po tym jak zaświeciły mi się oczy na widok samej walizki 😲😍 
Czy jest limit finansowy?

 OLA

Nie ma. Limitem jest tylko pojemność walizki.

Chwilę potem, buszując między stoiskami, mam przed oczami tylko tę cudną walizkę i marzę już o niej, nawet gdybym miała tam włożyć tylko jedną książkę.

 

SCENA II

 15 grudnia 2023 r. NWW, salon w naszym domku

Osoby: Ja, Jarek, Ola, Nikodem, Kasia, Jakub

GŁOS Z TŁUMU

No to gdzie są te targowe książki? 

JA

Tutaj, wszystkie!

I od tego momentu wszystkie słowa są zbędne ...

 Dokładnie, co do jednej książki, bez wciskania i zbędnego luzu, idealnie wpasowujące się w przywiezioną przez dzieci walizkę, która ma swoją teatralną przeszłość zanim przeszła na zasłużoną artystyczną emeryturę i właśnie w dniu moich urodzin dostaje tu u mnie kolejne życie! 

 No i czyż nie mam najcudowniejszej rodzinki na świecie?!!!  

Pozdrawiam ciepluchno i już się uśmiecham, gdy wyobrażam sobie minę i wątpliwości niektórych moich czytelników co do poziomu mojego gustu, upodobań i zamiłowań, ale kto mnie zna, to ten mój zachwyt całkowicie zrozumie 😉😄.


17 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł, kochane dzieciaki Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i kolejnych walizek pełnych książek, pozdrawiam cieplutko. 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Ula 😊. Rodzinka miała cudowny pomysł z tym prezentem, strzał w dziesiątkę! 😃

      Usuń
  2. Wow, nawet ja bym nie wymyśliła aż tak nowego życia dla starej walizki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowną rodzinę:)))kocham takie przedmioty:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale Ty Reniu doskonale znasz to zamiłowanie do starych przedmiotów 😀. Dziękuję pięknie i serdeczności przesyłam 🥰

      Usuń
  4. Poniekąd zazdroszczę :) ja już od kilku lat kupuję tylko ebooki, jesli mi sie zdarza książka, to dlatego, że nie ma wersji cyfrowej; wyjatkiem sa albumy, ale to osobna kategoria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu również korzystałam dużo z e-booków, ale wróciłam do papierowych wersji, nawet jeśli wiąże się to z koniecznością znalezienia w domu miejsca na dodatkowy regał. Możliwe, że za jakiś czas ponownie pogodzę się cyfrowymi wersjami książek 😃

      Usuń
    2. Mnie jest po prostu wygodniej czytać ebooki, no i miejsca na książki brakuje. Miałam też czas, kiedy kolekcjonowałam audiobooki, ostatnio rzadziej słucham.

      Usuń
  5. Cudowny i prezent, i zawartość i rodzinka, że o jubilatce nie wspomnę. Ciekawe jaka jest przeszłość tej walizki, poza tą teatralną? Uściski i wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin. Bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sama bym chciała wiedzieć, gdzież to ta walizka była, jakie i czyje rzeczy przenosiła 🤔. Szkoda, że się tego nie dowiemy. Dziękuję Mo.

      Usuń
  6. Prezent cudowny. Od lat marzę o takiej walizce. Masz wspaniałe dzieci. Gratuluję i życzę wszelkiej pomyślności, zdrowia, radości i spełnienia marzeń!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia 😊🥰. A w tym prezencie najpiękniejsza jest świadomość, że najbliżsi tak dobrze wiedzą, co potrafi wywołać radość i szczęście. A niby to tylko taka stara walizka 😉😃.

      Usuń
  7. Książki, najcudowniejszy prezent na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na każdą okazję i w każdej ilości! 😀

      Usuń
  8. Mam taką stareńką walizkę a w niej kalendarze od lat zapisywane gęsto. Co roku wydaje mi się, że już nic się do niej nie zmieści ale po przełożeniu znowu jest na full.
    Piękny mądry i pomysłowy prezent, nie limit finansowy tylko objętościowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara walizka i kalendarze, świetne połączenie! A tym pomysłem mojej rodzinki jestem cały czas zachwycona, bo okazuje się, że doskonale mnie znają i wiedzą jaką sprawić niespodziankę, która wywolala tyle radości 😊

      Usuń