Translate

niedziela, 23 stycznia 2022

Wyrwane z kontekstu, czyli o tym i o tamtym.

Ciekawe czy to już powinnam się przyzwyczajać, że styczeń to miesiąc w którym  covid chce koniecznie mi towarzyszyć.  Tak było rok temu i tak jest teraz. Najważniejsze że tym razem wszystko przechodzę w miarę łagodnie, zapewne szczepienie zrobiło swoje. Trzy dni temu zakończyła się izolacja, jeszcze do końca miesiąca zwolnienie, abym mogła dojść w miarę do siebie, ale jest całkiem dobrze. 

 Ostatnie zdjęcie ozdób tegorocznej choinki wczoraj rozebranej. Ozdoby poukładane do pudełek i wyniesione na stryszek  na którym przeleżą równe 11 miesięcy, by potem ponownie zawiesić je na kolejnej choince. W międzyczasie powstaną nowe ozdoby szydełkowe a jedna z nich (dzwoneczek) została już poczyniona na potrzeby rozczytania wzoru, który wykorzystam (a właściwie  już wykorzystuję) do zrobienia kolejnej zazdrostki. 

 
To jest właśnie zapowiedź tej kolejnej zazdrostki.


Pieskie życie cd.


 Za oknem- raz zapłakany dzień, innym razem trochę śniegu. Taka zima - nie zima.
 

 

Po dwóch tygodniach siedzenia w domu powracam od jutra do długich spacerów, chociaż na ile one będą długie to się dopiero okaże, jak  sprawdzę swoją kondycję po chorobie ;)


  Dobry klik dla Laury :) 


40 komentarzy:

  1. Zdrowiej!
    Piekne rzeczy robisz, podziwiam:)
    Ta zima niezima całkiem ładna w Twoich stronach, a pieski rozczulają. Takie pieskie zycie wcale nie jest złe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała takiej bardziej zimowej zimy, ale jak nie ma to cóż począć, trzeba umieć dostrzec piękno natury i przy takiej aurze pogodowej. A pieski to potrafią się w życiu urządzić, to prawda 😃

      Usuń
  2. Niech lekko będzie!

    Zdolna z Ciebie bestia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być lekko, a jak nie to przysiądę na chwilę na jakimś pieńku w lesie i pognam dalej 😄

      Usuń
  3. To dobrze, że nie ucierpiałaś mocno przez choróbsko. Zdrowiej, nabieraj sił. Zazdroska będzie piękna. Zdolna jesteś, a cudne pieski wiodą dobre życie. Jeśli chodzi o pogodę, to u nas jest podobnie wszak to też dolnośląskie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że to szczepienie uchroniło mnie tym razem przed gorszym przebiegiem choroby. Teraz tylko jeszcze trochę nad odzyskaniem sił i kondycji muszę popracować i będzie dobrze 😊. A zimy bym chciała jednak więcej, takiej prawdziwej ze śniegiem 😉

      Usuń
  4. Zdrowia życzę, spaceruj powolutku .Zaczatek zazdrostki już piekny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zazdrostka rośnie w oczach, z każdym dniem jest jej więcej 😁

      Usuń
  5. Piękne te Twoje ozdoby. Ja życzę zdrowia i sił, abyś już nie łapała tego paskudy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już jej nie chcę, dwa razy wystarczy 😷

      Usuń
  6. W chorobie proszę dbać o siebie, bo to nie przelewki.
    U mnie jeszcze z sezonu świątecznego ostał się na stole w salonie wieniec ze świerkowych gałęzi. Tak mi się nie chce go ruszać...!:) Przez te sypiące się igły. Zabieram się do tego kłującej ozdoby jak momen omen do jeża:)
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza choinka w miarę się trzymała dopóki nikt jej nie dotykał, ale wystarczyło małe szturchnięcie, dotknięcie i igiełki na dole. Co tam, za 11 miesięcy będziemy cieszyć się następną 🎄😃

      Usuń
  7. Zdrowiej!
    Ale z drugiej strony lekkie przerażenie- czy to świństwo musi dopadać co roku?!
    Urocze ozdoby.
    Poza tym bardzo lubię patrzeć na Twoje psiaki.
    Patrzę też na zaczętą zazdroskę i zastanawiam się, czy znam ten wzór. Pewnie zorientuję się przy kolejnej odsłonie.
    Dbaj o siebie!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, w jednej z gazetek szydełkowych znalazłam nazwę tego wzoru jako filet łukowy. Robię tym wzorem pierwszy raz i muszę stwierdzić, że jest całkiem przyjemny i w robieniu i fajnie wygląda. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający 😉

      Usuń
  8. Twoje psy poprawiają mi humor. Moje suki też mają swoje ulubione miejsce. Za każdym razem, kiedy zmieniam pościel, wprowadzam zakaz wskakiwania na łóżko. Ale nie chcą mnie słuchać. Kot też mnie ignoruje. W moim odczuciu rozbieranie i ubieranie choinki odbywa się coraz szybciej😉. Weź aparat na spacer. Może muflony spotkasz. Dużo zdrówka, Elu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze twierdzę, że pieski mają specjalny dar do komfortowego ustawienia się w życiu, przecież wszystko co jest w domu to tylko i wyłącznie dla ich dobra i wygody 😄

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że pokonasz to paskudztwo bez powikłań. W piątek dostałam meila z uczelni, że w środę miałam na zajęciach kontakt z osobą u której wyszedł pozytywnie test i będzie się ze mną kontaktował sanepid. Do dzisiaj jednak nikt do mnie nie dzwonił, chociaż dwie osoby z grupy mają kwarantannę. I zastanawiam się, czy sanepid czasem nie ma wglądu w to, kto był szczepiony i wysyła na izolację tylko nieszczepionych. Ale to tylko moja teoria. Piękne miałaś ozdoby na choince. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pracy na kwarantannę po kontakcie z kimś zakażonym wysyłani są tylko niezaszczepieni, czyli może być tak jak piszesz. Ciekawe kiedy to wszystko się skończy, bo zaczyna się robić bardzo męczące.

      Usuń
  10. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i również serdeczności przesyłam 😊

      Usuń
  11. Raz w roku to tak jak jak mnie kiedyś dopadało przeziębienie, trzydniówka z tygodniowym osłabieniem. Ja trzymam ozdoby do 2 lutego, u mnie nie ma kto potrząsać igliwiem.
    Pieskie życie bywa cudne jak się trafi do dobrego państwa. U ludzi to obowiązki, powinności, praca, sprawy służbowe, koszty, zadania .... Ludzkie życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgafzam się w pełni- ludzka natura już taka, że człowiek cały czas musi coś robić, załatwiać, działać gdy w tym czasie pieski oddają się ulubionemu zajęciu w zimowe dni czyli drzemce i leniuchowaniu 😉😊

      Usuń
  12. Życzę powrotu do zdrowia. Spacery lepiej dawkować powoli, zaczynając od krótkich. Oby słońca było więcej to i humor lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońca mało, śniegu nie ma za to wieje paskudnie i dlatego spacery niestety nie należą do najprzyjemniejszych w takich warunkach pogodowych. Ale jakby nie było to dni coraz dłuższe i to jest optymistyczne 😀

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się mocno, dosyć tego chorowania 😉

      Usuń
  14. To długich spacerów życzę.:-)
    Jeśli chodzi o Twoje arcydzieła to już kilka razy pisałam, że masz talent w paluszkach.
    Więc dziś tylko napiszę że bardzo mi się podoba zdjęcie na którym dwa pieseczki czekają aż ich ktoś wpusci do domu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pieski w bardzo wymowny sposób potrafią pokazać o co im chodzi 😀

      Usuń
  15. Jak ja lubię ten widok z twojego okna:) Jestem tez po covidzie, przeszłam dośc lekko, ale mam wrażenie, ze zostawił mi nawracające (lekkie bo lekkie, ale jednak) bóle mięśni:( Kondycja taka sobie. Życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to teraz zebrać siły w miarę szybko i nie dać się pocovidowemu i zimowemu zniechęceniu. Przydałoby się trochę słonka albo takiej prawdziwej zimy, wtedy i więcej chęci do jakichkolwiek aktywności by przybyło.

      Usuń
  16. Szykują się kolejne śliczności...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrostka rośnie i dnia na dzień coraz jej więcej 😊

      Usuń
  17. też zaglądam i klikam. Pozderawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To dobrze, że lekko przeszłaś chorobę, mam nadzieję, że już wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas staram się odzyskać kondycję z przed covidu, postęp jest 😀

      Usuń
  19. O widzę, że zazdroska będzie piękna. Pozdrawiam Elu i zdrowia życzę.🙂.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrostka zrobiona, jeszcze chwilę i pokażę ją w całości 😊

      Usuń
  20. Wpadłam z wizytą, zostaje sobie poczytam..pospaceruję z Tobą:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że spacer będzie przyjemny i zostaniesz tu u mnie na dłużej 😊

      Usuń