Translate

niedziela, 25 stycznia 2015

Okna i koniec zimowej przerwy w budowie.

Mamy okna  i teraz już  "za moim oknem" nie jest pojęciem tylko wirtualnym :) Ekipa od okien była w piątek, sprawili się dosyć szybko i gdyby nie to, że jedno z okien zamiast prawego jest lewe i trzeba je wymienić, sprawa okien byłaby już zamknięta. Są też drzwi, a co za tym idzie to są też i klucze. Tym samym osiągnęliśmy kolejny etap w budowie czyli Stan Surowy Zamknięty. 








A potem poszliśmy za ciosem i zaopatrzyliśmy naszą Oliwkę w kozę. Trochę podgrzeje temperaturę wewnątrz, a jednocześnie posłuży do podsmażenia np kiełbasek czy zagotowania wody. To już jest naprawdę dom :D



 

A co do hydrauliki, to kolejna wycena była już lepsza, a przede wszystkim inaczej już przebiegała rozmowa. Mięliśmy też okazję zobaczyć jak wygląda wykonawstwo i tylko muszę przegryźć koszty pompy ciepła do ciepłej wody użytkowej. Ale jeżeli mamy wybór między paleniem w piecu cały okrągły rok, albo zakup praktycznie bezobsługowego urządzenia z naprawdę niskimi później kosztami eksploatacji, to chyba skierujemy się w stronę wygody.


7 komentarzy:

  1. Piękny domek. Pozdrawiam wszystkich tutaj zdromadzonych, czytelników, komentujących oraz autora posta. DObra robota a wracając na koniec do tematu okien chcę abyście poznali możliwość porównania cen okien w swoim mieście. Zerknijcie tutaj - http://twoje-okna.com/
    Mam nadzieję, że komuś się to przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super dom. Gratuluję. Świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaawansowany etap pracy. Bardzo fajny efekt wam wychodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku kwietnia będę wymieniał okna w całym mieszkaniu. Początkowo chciałem wymieniać okna dopiero na jesień, ale znalazłem na stronie https://taktofinanse.pl/Internetowa-pozyczka-gotowkowa-juz-od-18-lat-Sprawdz-kalkulator-online bardzo atrakcyjną ofertę pożyczek i zdecydowałem się na wcześniejszą wymianę okien

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już będziecie się urządzać i przejdziecie do aranżacji pomieszczeń, to polecam wam też zwrócić szczególną uwagę na dekoracje okien. Sporo inspiracji i porad w tej kwestii znajdziecie na tej stronie https://vidok.com/letnie-dekoracje-okien-i-parapetow-o-czym-warto-pamietac-przygotowujac-sie-do-zmiany-ich-wystroju/ . Polecam wam ją odwiedzić bo na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całą pewnością samo prowadzenie budowy jest dość odpowiedzialne i ja jestem zdania, że warto jest mieć zaufaną i kompetentną ekipę budowlaną. Właśnie dlatego ja również zdecydowałam się na współpracę z http://profbuild.pl/ i wiem, że wybrałam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń