Translate

wtorek, 19 kwietnia 2016

Jest kuchnia :)

"Dom jest bardzo szczególnym miejscem, a kuchnia jest sercem każdego domu. To tutaj człowiek kieruje swoje pierwsze kroki po powrocie z pracy lub szkoły. Co może być przyjemniejszego od chwili, gdy przekraczasz próg po ciężkim dniu i czujesz smakowity zapach jedzenia. Na lodówce wiesza się zabawne zdjęcia rodzinne, zostawia krótkie liściki albo przypomnienia, niektórzy wywieszają też rysunki swoich dzieci. W kuchni jest coś ciepłego i magicznego, czemu trudno się oprzeć. Proszę zwrócić uwagę, jak chętnie na domowych przyjęciach goście gromadzą się w kuchni. To zazwyczaj centrum zdarzeń."                   ( Peter Pezzelli )
 

Dzisiaj, świeżutko zamontowana. Brakuje jeszcze paru elementów, jak uchwyty do górnych szafek czy półka nad okapem  i klika innych detali, ale efekt jest taki, jaki chciałam osiągnąć. Oczywiście jeszcze nie wszystkie urządzenia są podłączone, to temat na najbliższe dni.  A ja teraz mogę już pomyśleć o lampach i zasłonce na okno. A to może dość długo potrwać, zanim znajdę dokładnie to czego szukam.








8 komentarzy:

  1. Widok za oknem przebija niczego sobie mebelki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i na dodatek ciągle się zmienia.

      Usuń
  2. W moim przekonaniu jest tak, iż pokój sypialniany jest jak dla mnie najważniejszym pomieszczeniem. W takim wypadku bardzo lubię spędzać w tym miejscu czas, także wszelkie wyposażenie najlepiej jak jest wysokiej jakości. W takim wypadku wiele elementów do sypialni kupuję w sklepie www senpo gdyż jeżeli chcemy już się relaksować to róbmy to na najwyższej jakości łóżkach. Jakby nie było w pomieszczeniu takim jak sypialnia przebywamy każdego dnia wiele godzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku gdy aranżujemy naszą przestrzeń w pustych przestrzeniach na pewno jest łatwiej to robić, aniżeli w mieszkaniu które jest remontowane. Często zdarza się, że ktoś ma małą przestrzeń http://www.developersi.pl/aranzacja-malej-przestrzeni-podpowiadamy-na-co-zwrocic-uwage/ ale na taki metraż także są fajne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że pomieszczenie kuchenne powinno być przede wszystkim dobrze wyposażone i zagospodarowane, tak by można było swobodnie się po nim poruszać. Z podstawowych akcesoriów na początek, w kuchni powinny się znaleźć m.in. sztućce (w tym sztućce do serwowania potraw https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw) oraz naczynia. Z biegiem czasu warto do kuchni dokupić również sprzęt agd, który pomagać będzie nam w sprawnym przygotowywaniu posiłków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie same remonty i wykończenia wnętrz są bardzo ważna i ja również jestem zdania, że warto jest co nieco o nich wiedzieć. Jeżeli chodzi o mnie to ja najczęściej materiały do wykończenia wnętrz zamawiam w https://artcorestudio.pl/ i wiem, że to jest bardzo mądra decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście sama kuchnia jest bardzo ważne i jeżeli jeszcze chodzi o mnie to ja bardzo cenię sobie sprawny sprzęt AGD. Jestem zdania, że jeśli coś się zepsuje to wtedy na pewno w serwisie https://serwisagd-technik.pl/ poradzą sobie z ich naprawą.

    OdpowiedzUsuń