Translate

piątek, 10 lipca 2015

Za oknem wewnątrz domu.

Urlop w pełni i spędzamy go dokładnie tak, jak sobie zaplanowaliśmy, czyli całe dnie na naszym pastwisku. Powolutku prace posuwają się do przodu,  więc dzisiaj trochę różnorodności aktualizujących postępy w budowie.

Panele przyjechały  - co prawda do ich położenia jeszcze daleko, ale ponieważ już dawno zostały wybrane, a że trafiła się promocja + kod rabatowy do wykorzystania, więc nie było co czekać. Takie okazje drugi raz się nie powtarzają.
Oczywiście musieliśmy sprawdzić, jak będą wyglądać po rozłożeniu :)
Skrzynka gotowa, kable podłączone (Rysiu, wielkie dzięki) i teraz czekamy na odbiór i pieczątkę elektryka.

A tymczasem w kwestii oświetlenia radzimy sobie bardziej tradycyjnymi metodami ;)
Miejsca pod grzejniki wytynkowane, tak żeby nasz pan od CO nie musiał czekać z podłączeniem grzejników, aż położymy tynki w całym domu. Komfort dla wszystkich stron.
Płytki do kotłowni
Stan kotłowni po pierwszym dniu kładzenia płytek.



 



8 komentarzy:

  1. Z tą skrzynką elektryczną to straszna fuszerka zrobiona, niestety jak w większości nowopowstałych budynków.
    Pozdrawiam - Elektryk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze powiedzieć, że skrzynka elektryczna https://interblue.pl/skrzynki-elektryczne,c,55 jest całkiem dobrze osadzona. Jednak tak jak napisał mój przedmówca z tyłu skrzynki faktycznie zbyt dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie pamiętam okres kiedy i ja zdecydowałem się na budowę własnego domu. W sumie udało mi się to wykonać i teraz mieszka mi się dobrze. Od razu zdecydowałem się na montaż fotowoltaiki. Fajnie, że obok mnie czyli w Ełku jest firma https://olsztynskieokna.eu/fotowoltaika-elk.html która zajmuje się montażem takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również wszelkie prace wskazują już na to, że w najbliższym czasie elektryk będzie mógł wejść na budowę. Zdecydowałam się skorzystanie z usług http://elektryk-wroclaw.pl/ ponieważ już nie raz na starym mieszkaniu wzywałam tego fachowca do naprawy instalacji elektrycznej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy tak naprawdę zależy nam na dobrze wykonanej instalacji elektrycznej to muszę przyznać, że bardzo ważną sprawą jest to aby mieć zaufanego fachowca do tych prac. Ja od zawsze korzystam z usług https://elektryka.wroclaw.pl/ i oczywiście tego specjalistę mogę każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej to zdecydować się na fotowoltaika poznań Tym bardziej że prad jest coraz droższy.

    OdpowiedzUsuń