Translate

piątek, 19 lutego 2021

Szydełkowe wyzwanie

Całkiem niedawno pisałam  tutaj o moim zafascynowaniu szydełkowymi dziełami oglądanymi na Waszych blogach i dzisiaj popełniam swój pierwszy wpis "chwalący się".  Oto moje pierwsze wydziergane na szydełku dzieła. 

Zaczęłam od gwiazdek, bo malutkie i nawet jak coś nie wyjdzie to nie żal pruć i poprawiać.

 Potem były aniołki ...

... i świeczki z gwiazdką. 

I przyszedł czas na pierwszą serwetkę. 

A potem na drugą. 

Jeśli chodzi o stronę techniczną to jeszcze dużo pracy przede mną, ale przynajmniej widzę gdzie są błędy i mam nadzieję, że każda  kolejna praca będzie coraz lepsza. Pominęłam też w opisie grubość szydełka czy rodzaj kordonka raz, że muszę bardziej wtajemniczyć się w kordonkowe niuanse a dwa, bo wykorzystywałam to co miałam. Nie mam też pojęcia czy w ogóle dobrze zabrałam się za napinanie. Jednym słowem sporo jeszcze nauki przede mną. 

 Tak się prezentują wszystkie moje dzieła razem. Oczywiście te, które nadają się do pokazania 😉

Teraz jako następny krok w ramach poznawania tajemnic szydełkowania zaczynam naukę rozczytywania schematów. Być może pochwalę się niedługo pierwszą pracą zrobioną właśnie na podstawie takiego schematu 😀.



26 komentarzy:

  1. Brawo.Dziergasz cudownie.Teraz możesz to dodać do żabki u Ani do zabawy Koronkowa Pandemią.Jest tam też film jak zrobić bombke.Pizdrawiam szydełkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szydełko potrafi wciągnąć. Nigdy nie brałam udziału w blogowych zabawach, muszę doczytać dokładnie o co tam chodzi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne prace wykonała:))gwiazdka ze świeczką urocza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu pięknie, pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  3. Super, prace są przepiękne, podziwiam ogromnie, bo to nie lada sztuka takie cudeńka wykonać!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks, dziękuję :) Najpierw długo podziwiałam takie cudeńka u innych zanim spróbowałam swoich sił, bo nie dowierzałam, że też tak potrafię ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękne, a druga serwetka prze-piękna.Aż trudno uwierzyć, że wydziergana szydełkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, dodajesz mi skrzydeł Paulina :))

      Usuń
  5. Przepiekne!Jestes bardzo uzdolniona,zazdroszcze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, dziękuję pięknie :) Ja też zazdrościłam innym i dlatego spróbowałam ;)

      Usuń
  6. Prześliczne prace! Zdolniacha z Ciebie! Bardzo podobają mi się gwiazdki ze świeczkami, nie spotkałam się z takimi wzorami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza czekałam na Twój komentarz, jako fachowca w tym temacie :)) Dziękuję bardzo :) Robiąc większość prac korzystałam z filmików na You Tube, gwiazdki ze świeczkami również tam były. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cuda!!! Zdolna jesteś, Elaj:)
    Pozdrawiam i dobrego weekendu zyczę. Mam nadzieję, ze ze zdrowiem lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Biorąc się za szydełko nawet nie wiedziałam, że tak się wciagnę w to dzierganie ;) Zdrowie wraca, chociaż problemy z oddychaniem ciągle są. W poniedziałek prześwietlene płuc i cała seria innych badań. Mam nadzieję, że nic poważnego tam nie wyjdzie. Pozdrawiam najmocniej :)

      Usuń
  8. Wow, przepiękna ta Twoja koronkowa twórczość, zazdroszczę i gratuluję równocześnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się jak mogę i już mam plany na następne szydełkowe wytwory :))

      Usuń
  9. Piękne są Twoje prace wykonane na szydełku. Zawsze zachwycają mnie szydełkowe ozdobny świateczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊. Ja też tak sìę zachwycałam, aż sama zaczęłam je robić 😉. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Wspaniałości !! Masz dar Dziewczyno, i wyobraźnię...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię, że tak sprytnie mi poszło 😉😊

      Usuń
  11. Naprawdę to jest Twój debiut? Nie powiedziałabym, a nawet wręcz przeciwnie - gdybyś tego nie napisała, to pomyślałabym, że pałasz się tym od dawna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Karolinko 😀. Pierwsze moje szydełkowe próby były jakieś półtora miesiąca temu, a teraz mam trochę więcej czasu i szydełko wciągnęło mnie całkowicie. Pozdrawiam Cię również serdecznie 😊

      Usuń
  12. Mistrzyni!!!!!
    anonimowa72

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mistrzostwo to muszę jeszcze trochę popracować, ale dobrze idzie 😉

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie robótki:))aniołki mega śliczne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się też zawsze podobały takie szydełkowe robótki, aż wreszcie dojrzałam do tego, aby samej spróbować no i działam :))

      Usuń