Translate

środa, 26 sierpnia 2020

Huśtawka pogodowa i plany domowe

Dzisiaj typowa huśtawka pogodowa. Najpierw wiało, potem padało, a teraz piękne słońce. W planach miałam  kosić, bo trawa w tym roku rośnie, jak szalona i nie daje odpocząć, ale przyszła chmura z pięknym deszczem i tyle z dzisiejszego koszenia. Niech pada i podlewa, bo wody brakuje, a koszenie będzie jutro, jak trawa przeschnie. A ponieważ prac wewnątrz domowych nigdy nie brakuje, na brak zajęcia raczej nie mogę narzekać. Tym bardziej, że to są już ostatnie dni urlopu i okazja, żeby  nadrobić trochę zaległości porządkowych. Na przykład od dawna czekający przegląd stryszku.


11 komentarzy:

  1. Oj tak, ja cieszę się na deszcz.U mnie dziś pogoda podobna. Rano niecałe 20 stopni, chmurzyska, przelotne deszcze, a przed chwilą przeszła burza i znowu popadało.
    W domu zawsze się robotę jakąś znajdzie, nie jedno to drugie i czas z pożytkiem spędzony...
    Pozdrawiam.Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam wybór, to zawsze wybiorę prace w ogrodzie, żeby nacieszyć się słońcem. Przyjdą jesienne słoty i wtedy więcej w domu. I jak mówisz, robota zawsze się znajdzie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Porządnie lało, pewno że w domu zawsze jakaś robota, czasami się nie chce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie lało porządnie, aczkolwiek krótko i tak na zmianę ze słońcem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te porządki w domu...
    Nigdy się nie kończą🙈😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Syzyf, nawet kamienia nie trzeba toczyć pod górę, ale uczucie dokładnie takie samo :)

      Usuń
    2. W dodatku zawsze jest ta sama satysfakcja, że się toczy;)

      Usuń
  4. U nas też taka pogoda w kratkę, czuć już jesień w powietrzu... Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jesień już puka, ale też ma swoje uroki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A ja lubię deszcz, przyroda ożywa wówczas, a ja odpoczywam🌦😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię zasypiać przy dźwiękach deszczu uderzającego w okna dachowe. Pękna muzyka :D

      Usuń